איך מתכוננים נכון למבחן toefl?

אם גם אתם חולמים ללמוד במוסד אקדמי נחשב בארה"ב או שואפים להתקבל למשרה איכותית בחו"ל, אתם חייבים כמובן לדעת אנגלית ברמה מעולה. לצורך בחינת היכולת של מועמדים שונים באנגלית פותח מבחן TOEFL (מבחן באנגלית כשפה זרה). אז חלום על לימודים או עבודה כבר יש ועכשיו אתם צריכים לעבור בהצלחה את המבחן באנגלית? שואלים את עצמכם איך מתכוננים למבחן בצורה האופטימאלית? המשיכו לקרוא ומיד תבינו הכל.
אפשרויות לימוד והכנה למבחן TOEFL
• סרטוני הדרכה ביוטיוב: כמו כל תחום ונושא, אתר יוטיוב כולל גם סרטוני הדרכה ואפילו קורסים כלליים לקראת מבחן ה-TOEFL. ניתן לצפות בסרטונים ולהבין במה מדובר וגם להשתפשף קצת בהכנה למבחן, רק שזכרו שאתם לבד מול המחשב ואין דרך לדעת את טיב ואיכות ההכנה שבסרטונים.

• דברו אנגלית: לניסיון ו"קפיצה למים" יש משמעות רבה בהקשר ללימוד שפות. אתם יכולים להתחיל לדבר אנגלית עם מכרים ועם חברים השולטים בשפה וכך לשפר את המיומנויות שלכם. טקטיקה זו יכולה לשפר את מרכיב הדיבור ואוצר המילים שלכם, אך לא מדובר על הכנה אופטימאלית למבחן TOEFL.

קורס TOEFL מקצועי: בפועל, כדי לעבור מבחן ארוך ומורכב כמו ה-TOEFL, אתם צריכים מסגרת לימודים ממוקדת ומקצועית המוכוונת לטובת מטרה זו. מבחינה זו, הדרך הנכונה והיעילה ביותר להתכונן למבחן היא באמצעות קורס TOEFL מקצועי.
הכנה מעולה ומותאמת אישית בקורס TOEFL
כיום ניתן להירשם לקורס TOEFL המותאם אישית לרמתכם וליכולות האנגלית שלכם. הקורסים לרוב מתקיימים בקבוצות קטנות ותוך לימוד איכותי, ממוקד ומובנה לכל שלבי המבחן – קריאה, הבנת הנאמר, דיבור וכתיבה. כמו כן יש קורסי TOEFL לסטודנטים חזקים באנגלית, קורס אחד על אחד, קורס אינטרנטי מלא, מרתונים לקראת בחינות ושיעורי חיזוק אישיים ופרטניים.
קורס TOEFL מועבר ע"י מורים מקצועיים בעלי תארים באנגלית ונוגע באופן המדויק והיעיל ביותר בכל נושאי ושלבי המבחן. ללא ספק מדובר על הדרך הנכונה והמוצלחת ביותר להתכונן למבחן TOEFL. בהצלחה!